KİTAP ÖNERİSİ


      Bugün uzun zamandır yapmak  istediğim ve bir türlü zaman bulamadığım kitap öneri listemi sonunda yayınlıyorum. ‘Peki neden bu kadar geç ?’ dediğinizi duyar gibiyim.İşten güçten kafayı kaldırmak biraz zorla oldu. :))) 
     Sonunda vakit buldum. Burada bahsettiğim kitapları blogumda da yeri geldikçe sizlere anlatırım yorumlarınızı bırakabilirsiniz :))) Burada sizlerle paylaşacağım her kitabı –hepsi olmasa da – blogumda yorumlamaya çalışacağım.Çoğunu da blogumda anlattım.  Ay çok uzadıı hadi önerilere geçelimmmm :)))

1)      Wattpad yazarı Gülşen KILIÇARSLAN’ın kitapları
Şürimşina-şirine ve deli- deli kız serileri

2)      Canan TAN PİRAYE

3)      Elif ŞAFAK AŞK



4)      Saraj jio bütün kitapları

    Sarah Jio benim en sevdiğim yazarlardan biridir. İlk mart menekşeleri kitabını okumuştum. Mart Menekşelerinden sonra ben Sarah’a bayılldımm. Mart menekşeleri yazıma gitmek için tıklayabilirsin  :) Sonra böğürtlen kışı , yağmur sonrası, agapi derken gitti de gitti bu seri :)



5)      Fahrenheit 451

     Blog yazılarımda da bahsettiğim bir kitaptır. Yazıya gitmek için tıklamak yeterli...Bir bilim kurgu eseridir kendileri :))

6)      Yılmaz ÖZDİL Mustafa Kemal

  Blogumda bahsettiğim diğer bir kitapta buydu. yazı için tık tık  Bence Atatürk ‘ün en güzel anlatıldığı kitap. :)))

7)      Buket UZUNER Gelibolu


8)      Turgut ÖZAKMAN  Şu Çılgın Türkler


9)      Franz KAFKA Milena’ya Mektuplar ve Dönüşüm

10)   Mark MANSON Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı

11)   Sabahattin ALİ Kuyucaklı Yusuf ve Kürk Mantolu Madonna


12)   Zülfü LİVANELİ Kardeşimin hikayesi ve Serenad

   Okunması gereken en önemli kitaplar bencee :)))



     Bence bu yazım için bu kadar kitap önerisi hepimize yeter . Devamı tabi ki de gelecek. Yorumlarınızı bekliyorum :))


                             İYİ OKUMALAR...

 selen yıldırım

22 yorum:

  1. Harika okuma listesi tavsiyeniz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. aynen güzel bir içerik çıkarmak zaman ayırmayı gerektiriyor çok iyi anlıyorum listeniz de güzel bende inceleyeceğim kitapları paylaşım için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Wattpad kitaplarına katılmasam da diğerleri oldukça iyi içlerinde fahrenheit451 okumadım bu sene okuyacağım

    YanıtlaSil
  4. Hemen ziyarete geldim ve izlemeye aldım :) Kitap önerilerini de not alacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Aşk ve Kürk Mantolu Madonna herkese tavsiyem. Ama Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..

    YanıtlaSil
  6. aşk, kürk mantolu madonna, sarajh jio kitapları,piraye kitapları haricindekileri okumamışım, tedarik edip okuyacaklarıma not alıyorum önerilerinizi.

    YanıtlaSil
  7. kitap önerileriniz için teşekkür ediyorum her zaman güzel önerilerde bulunuyorsunuz

    YanıtlaSil
  8. hımmm, gülşen kılıçarslan merak ettiiim not aldııım :) jio evet yaa huzur veriyooo :)fahrettin dört beş bir :) iyi kitap tabee, kafka ve ali de sevilmez miiii :) buket uzuner de severim helee kumral ada mavi tuna, diyerlerini okumadıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bende deep nerde diyordum. Senin yorumunu göremeyince üzülmüştüm tam :))

      Sil
  9. Harika eserlere yer vermişsiniz Selen hanım görseller ile renk katmışsınız makaleniz eliniz sağlık başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. Fahrenheit 451'i çok severim ben de :)) Kafka en sevdiğim yazarlardan biridir :))

    YanıtlaSil
  11. Aralarında okuduklarım var öneriler için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir yazı olmuş devamını da bekliyorum muhakkak😊

    YanıtlaSil
  13. çoğunu okudum ve güzel seçimler canım ...

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)