MİM CAMİASINA GİRİŞ

          

 Merhaba beni de mimleyen saygıdeğer blog arkadaşım SevKoz beni mim camiasına davet etmiş  benimde yapmam gereken bu sorulara cevap vermek ama cevaplamadan önce http://sevimli-kitaplar.blogspot.com/ bloğuna bir gidelim sonra sorulara geçelim 😊



Bilgisayarımın masa üstü görüntüsü;

windows’un otomatik olarak değişen şu hayal güvünü geliştiren temalar. Ne uğraşıcam temayla falan 😊

Kafeye gittiğimde;

Latte, americano ya da türk kahvesi. Eğer parasızsak çay 😊
 
Google da aradığım son şey ;


D&R’den kitap siparişi vermek için girmiştim.
 

Mesajlaştığım ve en son konuştuğum kişi;


En son Whatsapp’tan erkek arkadaşım ile mesajlaştım.

Tiyatroya en son ;

Bayadır gitmiyorum ne yalan söyleyeyim işten zaman mı kaldı 😊

Sinema; 

ocak ayında Şampiyon’a gitmiştim. Beğendim bilirsiniz tarihi severim.

ama konser;


Edirne’de üniversite zamanlarımda bahar festivallerinde gitmiştim. Sanatçıları hiç hatırlamıyorum.

Hangi diziiyi herkes izlemeli ?

Ailemin zoruyla izlediklerimizi saymıyorsak hiçbirinii bir kere aşırı saçma dizi yerine gidin filmleri izleyinn…

En son ne dinledim ?


Müzik listemde en son böyle sever ve içimdeki sen varmış. Bunları dinlemişim arkadaşlar 😊

Beni ne çıldırtır ?

herkesi seviyorum diyip kuyularını kazan tipler, zenginim tavırları ve umursamayan insanlar …


İnternetteki ilk adım ;


Google  hesabı selen yıldırım adıyla 😊

Favori emojim ;

Ellerini yüzüne kapatmış maymun 😊 bu beni mimleyen arkadaşımla aynı neyapayım ama çok tatlıı değil miii 😊

Kedi mi? Köpek mi?


İkiside güzel evimde hangisini beslerim diye düşünüyorum Köpek daha cazip neden bilmiyorumm

Kuzey mi? Güney mi?


Yaşamak için güney  😊

Kafamda genel olarak ;


İşler , okuduğum kitaplar, evdeki ailem ve özlediklerim  ne olacak başka canım..

Komedi mi Dram mı ?


komedi tabi ki ama ben üzgünsem dram.

Soruları cevaplamadan önce ;

Muhasebe işlemleri yapıyordum.

Cevaplar bitince;


İşe devam…


Bir Sırrım;


okuldan sıkıldımm 😊😊😊



Bende deep'i  ve furkan yetek 'i  mimledim 😊





30 yorum:

  1. Teşekkür ederim Selen kardeşim ama beni yapmış kabul et çünkü ben normalde hiç mim yazısı paylaşmazdım, bir arkadaş çok ısrar etti diye paylaşmıştım... O da ilk ve son olsun. :) ... Davetin için çok teşekkür ederim ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. E seni de bu camiaya aldık artık

    YanıtlaSil
  3. En sonunda bende gireceğim bu mim olayına :)

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin mimlere :)Çok keyifli olmuş canim 🤩🤩

    YanıtlaSil
  5. harika mim olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. öğrenci şeysini kaldırmışsın. duyurcaktım neyseee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün yaptığımız etkinlik amacına ulaştı :) Katkılarınız için teşekkürler.

      Sil
  7. Keyifli bir yazı olmuş bol mimlemelere.

    YanıtlaSil
  8. iadeyi ziyaret :) takibe aldım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. deepin mimi kadar keyifli mim olmuş..✔😊

    YanıtlaSil
  10. bende dün yayınladım bir tane çok hoşlaşmasam da :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. Kitap alışverişi için ben de D&R siteye bolca uğruyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar, blogunuzu Deep 'in sayfasında fark ettim, takipteyim :) çok mim yazısı yazmam ama arada da seviyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir mim olmuş. İade-i ziyerete gelip takibe aldım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  15. merhaba sizi deepte gördüm takibe aldım ben de beklerim :) keyifli bir mim yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. güzel bir mim olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Girdin çıkamayacaksın mimledim seni :)

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)