KİTAP, İNSAN, HAYAT.

Hello tu evri van  - Türkçe yazıldığı gibi okunur :)))))- 

    Herkese merhabalar arkadaşlar. :)


    Bilirsiniz genellikle bugüne kadar sizlerle hep film paylaşımlarında bulundum ve naçizane size önermelerde de bulunmuşumdur. Tek paylaştığım Ahmed Arif'in şiir kitabı hasretinden prangalar eskittim olmuştu. İlerleyen günlerde de yine film olarak güzel paylaşımlarda bulunacağım ama zannetmeyin ki Selçuk kitap okumuyor :)))) Sadece yoğun iş temposundan küresel sermaye ile ilgili yüksek lisans  tezinden  eh kıyısından kenarından da makale yazdığımızı düşünürsek fırsat buldukça okuyorum.
    Bugün sizlere daha önce okuduğum 10 kitabı sırasıyla paylaşacağım . Cumartesi de yine güzel bir film önerisi yazısıyla karşınızda olacağım ama hiç olumlu yada olumsuz eleştiri de bulunmuyorsunuz yada izlediyseniz film hakkında tartışmayarak yada okuduğumuz kitaplardan izlediğimiz filmlerden yakaladığımız dipnotları birbirimize aktarmayarak üzüyorsunuz beni..
    Neyse daha fazla başınızı ağrıtmayayım ve sıralayalım kitaplarımızı . :)))) 

1. Amin Maalouf - Çivisi Çıkmış Dünya



2. Noam Chomsky - Güç ve İdeoloji Üzerine



3. Tarık Akan - Anne Kafamda Bit Var



4. İrene Melikoff - Uyur İdik Uyardılar



5. Mahfi Eğilmez - Değişim Sürecinde Türkiye



6. Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü



7. Can Yücel - Sevgi Duvarı



8. Geroge Orwell - 1984



9. Nazım Hikmet - Piraye'ye Mektuplar



10. Michael Pearson - İnessa : Leninin Sevgilisi (Aşk ve Devrim)


         İnstagramdan ekleyebilir sanal dostluklarımızı reel dostluklara dönüştürebiliriz.

Hepinize saygılar, sevgiler umarım beğenirsiniz .....

43 yorum:

  1. Çok kitap okumayan biri olarak malesef bundan sonra daha çok okumaya çalışacağım tanıtımlar içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanıtımlar için rica ederiz :) Kitap ya güzel şey insanı kendi dünyasından başka bir dünyaya sürüklüyor :)

      Sil
  2. Tanıtımlarınız çok güzel olmuş. Bir çoğunu okumuşum. :)İnstagram kullanamadığım için sizi ekleyemedim kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah kusurluk bir durum yok madem kitapların birçoğunu okudunuz o zaman hafta sonu sizi izlemediğiniz bir filme yönlendirebilirim sanırım :))))

      Sil
  3. Saatleri Ayarlama Ensitüsü'nü hep okumak istiyorum ama öteliyorum. hala çok okunana ve çok satanlarda olan yılların eskitemediği güzel bir eser. Okuyayım bende. Güzel kitaplar okumuşsunuz bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler değerli görüşleriniz için bence artık ötelemekten vazgeçin ve okuyun derim :)))

      Sil
  4. listelerime ekleyip not aldım... tşkrlr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not defteriniz de boş yer bırakmayı unutmayın zira paylaşacak çok şeyimiz olacak :)))

      Sil
  5. Hepsini not alıyorum. Bu güzel tanıtım için teşekküler canim❤❤

    YanıtlaSil
  6. Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü
    listeden sadece bunu okumuşum
    sıraya alayım madem :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, siz eleştiri isteyin yeter ki :) Verdiğiniz kitapların ön tanıtımları da olmalıydı, peki ya ben neden İrene Melikoff - Uyur İdik Uyardılar kitabını okumalıyım sorarım size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu selçuk beye bırakıyorum erhan bey :)

      Sil
    2. yabancı bir kişinin bektaşi felsefesi ile tanışıp kendini bektaşi olarak tanımlaması ve bunu kaleme alması sana da ilginç gelmez mi ?

      Sil
    3. Böyle daha ilgi çekici oldu teşekkür ederim

      Sil
  8. 1984 okuyacağım mutlaka

    YanıtlaSil
  9. Yarın akan ve can yücel haricindekilere okumadım not aldım
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. Amin Maalouf okumadım hiç, onu merak ediyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çivisi çıkmış dünyayı mutlaka okuyun derim

      Sil
  11. 1984 filmi de var. Çok güzeldir.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Blog yazarı, harika tavsiyelerini keyifle okuyoruz. Eğlenceli ve bilgili bir blog paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. Yazarlar arasında düzenlenen Mim etkinliğinde sizinde Blogunuzu Mimlendi yazıyı okumak isterseniz buradan buyurun efem - Mim Yazımız

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Burada çok keyifli kitap önerileri yapmışsınız. Okumadıklarım var. Not alacağım onları. Öneriler için teşekkürler. Bu arada Bastet'in Mabedi benim ikinci bloğum,henüz birkaç günlük bir blog. Takibiniz için teşekkür ederim. Ben sizi zaten takip ediyorum. Teşekkürler ilginiz için.

    YanıtlaSil
  14. birçoğunu duyup çok da merak ediyordum bi yerden başlayayım olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence nazım hikmet ve can yücelden başlayabilirsiniz

      Sil
  15. 1984 özel serisine başladım fakat araya başka eserler girmiş oldu. Mutlaka okuyup yorumlayacağım.

    YanıtlaSil
  16. Okumak istediklerim var. Liste için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Her kitap yeni bir dünyaya açılan kapı olmakta bol kitaplı günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize bol kitaplı aydınlık günler diyelim :)

      Sil
  18. Chomsky okumak istiyorum ben de, merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  19. bazılarını okumuştum, okumadıklarımı da not aldım

    YanıtlaSil
  20. Tarık Akan'nın kitabını okumak isterdim..🙂 güzel ve anlamlı kitap okuma listesi,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkürler

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)