NETFLİXTEN FİLM VE DİZİ / TV DİZİ ÖNERİLERİ 2021-2022 - FILM AND SERIES / TV SERIES RECOMMENDATIONS FROM NETFLIX 2021-2022


    Merhaba, napıyorsunuzz özlediniz mi beni bu aralar çok zaman ayırıyorum kendime sürekli yazılarla gündeme düşeyim dedim. Dinlenmek için sürekli diziler ve filmler izledim. Televizyonda yargı ve mahkum dizilerine çok sardık ailecek. Ben genelde televizyondan izleyemiyorum bilgisayardan, telefondan takılıyorum ah bu gençlik ah dediğinizi duyabiliyorum babaannem gibi ah selen ah der hep telefon elimden düşmeyince 😊

    Konumuz bugün TV dizileri ve filmleri ile netflixteki diziler 😊


    BEN BİRKAÇ TANESİNİ SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM HAYDİ BAŞLAYALIM:

  •  YARGI(TELEVİZYON DİZİSİ)



     Televizyonların fenomeni oldu diyebiliriz. Avukat olan Ceylin ile savcılığı sevdiği kız için bırakıp onu korumak amacıyla avukat olan Ilgaz. Aşk, polisiye, intikam, macera ne arasanız var. Genelde televizyonda izleyemiyorum bu yüzden bilgisayar iyi ki var. İzleyin izleyin 😊

  •   STRINGER THINGS (NETFLİX DİZİSİ)



    Tam 2 günde soluksuz izledim saçma diye yorumlayanlar var ama bence aşırı zevkli severim bu tarz dizileri. Değişik hayvanlar başka hayatlar, farklı insanlar büyüler özel güçler 😊 bunu da sefoş sayesinde izledim arkadaşlar 

  • YOU (NETFLİX DİZİSİ)



    Katil iki karı koca adam tam sıyırık yahu kadının da ondan aşağı kalır yanı yok gerçi izleyenler yanlış mı düşünüyorum. Adam sürekli kafayı başkalarına taktı iyice kafayı yediler iyice. 

  •   ATİYE(NETFLLİX DİZİSİ)

    


    Sonu en saçma biten başları da efsane iyi olan bir dizi ama önermek istemediğim halde annem dedi ki çok güzeldi bunu da yaz sırf anamı kırmıyorum  yazıyorum Beren Saat değerimi bil .Medcezir dizisini izleyenler vardır oradaki orkunçççç burada da orkunçççç 😊 hahahhaa

    Bakın izleyin ama sonra izlemedim diye pişman olmayın…

  • THE WITCHER (NETFLİX DİZİSİ)


    Off büyücülerr en sevdiğim kesin izleyin yahu  vallahi yeni sezon gelene kadar 5 kere daha bitiririm bunu erkek arkadaşımın önerisiyle izlemiştim sonra hep onun önerdiklerini izledim zaten. Çok sevdiğim bir dizidir. Teşekkür ederim sefoşum 😊 

  •   ELİTE (NETFLİX DİZİSİ)



    Farklı insanların farklı hayatları der susarım aşırı eğlenceli biraz sapıklık olabilir kabul ediyorum. Ama o kadar anlamlı ki izlerken vay be diyorsunuz. Bir cinayet üzerinden devam ediyor. Bunu bilerek izleyin.

  •  LA CASE DE PAPEL (NETFLİX DİZİSİ)



    Hırkızzlarrrr siziii. Soydular soğana çevirdiler memleketi ah profesörüm ah neler neler yaptın dedektifi bile kendine dahil ettin vallahi pes güzel izleniyor ben çok geç kaldım izlemeye ama son sezonda tekrar döndüm 1. Sezondan izledim. Bir LCDP kolay bitmez sonuçta dimi 😊

 

  •   CEBİMDEKİ YABANCI (NETFLİX FİLM)

                  

   İlk izlediğimde saçma gelmişti en başı. Sonra aşırı sardı yok böyle güzellik. Sonunda sanki bu olaylar gerçekleşmemiş gibi  yürüyüp gidiyorlar :) Kesin izleyin derim bütün güzel oyuncular var.

  •  TINDER AVCISI (NETFLİX FİLM TARZI BELGESEL)

         

    Pislik dolandırıcı adam seniiiii. Bu günümüzün de olayı aslında sürekli dolandırılan insanlar ama konu gerçekten tam bir ders çıkarmalık şok içinde izliyorsunuz. Ben izlemem bittikten sonra ne izledim ben şuan demiştim sizin de aynı tepkiyi vereceğinizden eminim ..





                     

   Hepinize bol bol izlemeli bir gün diliyorum…

    Dizilerle ve filmlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum izlememi istediğiniz diziler ve filmler var ise yorumlarda buluşalım canlar…














1 yorum:

  1. Tinder Avcısı güzeldi sonu çok ilginçti, diğerlerini izlemedim 😊 teşekkürler öneriler için 😇👍

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)