KONUK YAZARLARIM

Konuk yazarlarım, ve benim konuk yazarlık yaptığım site.

Bugün size 2. konuk yazarımı tanıtmak istiyorum.

-Selçuk Yıldız (Yazılarına ulaşmak için tıklayınn...)

Bir blog sitesi yok ama sosyal medya hesaplarında Selçuk Yıldız olarak bulabilirsiniz.

-Ephendy   (Yazılarına ulaşmak için tıklayınn...)
     
Ephendy 1,5 yıllık blog geçmişi olan bir kişidir. Bloguna buradan ulaşabilirsiniz. Blogunda bende ilk konuk yazarıyım. Blogundan benim yazılarıma ulaşmanız mümkün :)


    Konuk yazarlık, bana ve onlara ne gibi fayda sağlayacak bilemiyorum bunu zaman gösterecek..

Ephendy'in bana yazdığı B12 vitamini ile ilgili yazısı (buraya tıklayın... )

ve benimde onun bloguna yazdığım FAZIL SAY hakkındaki yazım (buraya tıklayın...)


Hepinize mutlu mutlu günler diliyorum. Desteklerinizi bekliyorum...

SELEN YILDIRIM

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel konuk yazarlık yapmışsınız :) Güzel bir başarı bence biri sizin yazılarınızı seviyor ve sizi davet ediyor . tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. piki konukçulaaar hihihi :)

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)