ÇARPIŞMA


Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz yine bildiğimiz gibi bir kitap. Bu kitabı da bana bir takipçim önerdi ve blogumda da yazmamı rica etti kıramadım valla ne diyim J Kasım 2018’de yazılmış bir kitap ve kendisini okumadan önce tedirgin ve ön yargılı davrandım. Sizlere diyorum bir de ön yargılı olmayın diyee ah benn ahh J

 TUĞBA SARIÜNAL
tuğba sarıünal

Evet kitabımız Tuğba Sarıünal’ın yazdığı ‘’Çarpışma’’ adlı kitabı.  Yazar Tuğba Sarıünal’dan biraz bahsetmek istiyorum tabi ki ..Yazar 18 Mart 1988 yılında ailesinin 3. kızı olarak Balıkesir’de dünyaya geldi. Eğitimini Ankara Gazi Üniversitesi’nde yaptı. Sağlık Bilimleri Fakültesi’ni bitirdi. Yazar Sinan Çalışkanoğlu’yla bir evlilik yaşadı.
Hem aşkı tarafından kandırılan insan hem de annesinin yokluğuyla vurulan bir insan... Bu insan bir babanın oğlu. Babasına ulaşılması için kullanılan bir genç. Aşkla kandırılan bir insan.Kitabı okudukça kitaba bağlandım ve kitabı okudukça okuyasım geldi. Konusu çok farklı .Kitapta düşündüğünüz her şey farklı çıkıyor ve bu da kitabın sürükleyici olmasını sağlıyor tabi J

Yazarı da anlattığıma göre artık kitaba geçeyim değil mi J

kitap kapağı
         Çocuğun babası çocuğun annesi ölünce bir kadınla evlenir hem psikologları hemde ailenin ev hanımı.Tabi çocuk yıkılır babasını hiç affetmez ve içine kapanır. Hiç mutlu değildir. Çevresinde hiç insan yoktur ve bunları adama ulaşmak isteyen insanlar daha önceden araştırmış. Çocuğa nasıl ulaşacaklarını ve adama nasıl ulaşabileceklerini biliyorlardı. Çocuk bu planın yapıldığı kızla internet üzerinden sevgili olur konuşur ve buluşurlar baya zaman geçirirler. Çocukla hep konuştular  tabi ve çocuk hayatını anlatmaya devam ettikçe çocuğun babasına ulaşmak isteyenler de bu hayatla ilgili bilgi sahibi oluyorlardı ve bu olayı devam ettirdiler . Uzun bir aradan sonra kızla ayrıldılar. Ee çocuk haliyle yıkıldı tek güvendiği insan o olmuştu derken bu çocuk bir gün kızı görür ve kızı takip eder.Kız onun gözünün önünde bir binaya çıkmış ve çıkmadan önce çocuğun  karşı binadaki kamerayı imha etmesini istemişti. Çocuk iptal etti tabii. Ee sonrası mı sonrasında kız binadan atladı ve film gibi kitap buradan sonra başladı... 1 günde bitebilecek bir kitap tabi çok yoğun değilseniz ..Bu kitabı okudukça hayatında neler yaşıyor insanlar diye düşünüyorsunuz. Sanırım kitap birde cinsel istismara karşı yazılmış gibi geldi bilmiyorum sonlarında eziyet görmüş insanlarda var.
Olimpos yayınlarının bir kitabı olan ‘’Çarpışma’’, 232 sayfadır. 2018 yılında basılmıştır.




Sizi bu kitabı okumaya davet ediyorum ve iyi okumalar diyorum arkadaşlar.








 blog

35 yorum:

  1. Sürükleyici bir kitaba benziyor.👍

    YanıtlaSil
  2. harika tanıtım için teşekkürler
    Yorumunuza göre okumalıyım

    YanıtlaSil
  3. Davete icabet yorumu.. kitap tavsiyesi için teşekkürler, Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir kitaba benziyor. Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Listemde kitap. Elimdeki kitapları bitirince almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Akıcı güzel bir paylaşım olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Yakın dönem de yazılan kitaplara karşı bende önyargılıyım ama bu kitabı okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyun kesinlikle bende ön yargılı olma konusunda size katılıyorum :)

      Sil
  8. Çarpışma sürükleyici bir kitap anladığım kadarıyla.
    Okunmaya değer tavsiye ve yorum için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyun tabi ki ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  9. Yakın dönemde yazılmış kitaplara hep soğuk davranmışımdır nedenini ise bilmiyorum. Galiba eski kitaplardaki tadı bulamadığımdandır. Çarpışma adlı kitabı bizlere tanıttığınız için teşekkürler. Bu arada takibe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanıdım için rica ederim :) bende hemen takibe alıyorum :)

      Sil
  10. Güzel etkileyici bir kitapmis.

    YanıtlaSil
  11. kız binadan atladı diye yazmışsınız. Okuyacak o kadar kitap var. Bunu da listeye ekledik bakalım. Aklım hep bunda olacak gibi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Selen az bu özetin 2. Sini Bekliyorum ama aynı kitabın bugün geç oldu yarın artık yeni yayın gelir heralde çok sürükleyici bir hikayeye benziyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özetini paylaşmasam okusan sora sen bana yorumu tekrardan yapsan özetle olacak iş değil :( :))))

      Sil
    2. Yok benim dediğim daha makul zanımca :)

      Sil
  13. Ne entrikalar var öyle değil mi tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Yalnızlık başa bela dostlar;
    Gidelim, gelelim,
    Hal hatır soralım arkadaşlar;
    Gönlümüzü şad edelim.(İletişim güzeldir)

    YanıtlaSil
  15. kız orada atlayınca işin rengi değişti gerçekten insanın içinde merak uyandırdı beğendim bir kitabın böyle başlaması da çok enteresan yani ^_^ bu arada siteme bir ara uğradığınızda bilgisayardan girerken üst sağ tarafta mobilden girişler için yazıların altına gelen bir "anket" var lütfen onu cevaplar mısınız benim için çok önemli

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ederiz ..not aldım...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  17. hımmmm saol okunur buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep yorumlamadı dedim yinee :) tam yorum attın deep :) okumalısınn :)

      Sil
  18. Ilginc bir kitapmis listeme alayim 😊

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)