KONUK YAZARLIK -NASIL KONUK YAZAR OLURUM?


Konuk yazarlık

Konuk yazarlık ile ilgili detaylı bilgi.

 Nasıl konuk yazar olurum?



Tek yapman gereken bloğumda bulunan sosyal medya hesaplarımdan ya da seleny211@gmail.com mail adresinden bana ulaşman.

Yazıları mail adresi üzerinden alıyorum. Eğer yazınız sayfa standartlarına uygun değilse yazıyı kabul etmiyorum. Yazılarınız da 2 tane link gösterebilirsiniz.
Konuk yazar olmak istiyorsanız yazdığınız yazıyı sosyal medya hesaplarınızdan ve sayfanız varsa sayfanızda paylaşarak daha çok okunmasını sağlayabilirsiniz. Bu aynı zamanda hem sizin hem de benim yükselmemi kolaylaştırır.
Konuk yazarlarımın yazısını görmek için hemen tık tık :)

Konuk yazarlıkla ilgili kurallar aşağıda belirtilmiştir:

KONUK YAZARLIK İÇİN NE YAPMALISIN ?

1.       Yazı yazacağın konu siyaset,küfürlü içerik ve magazin içermemelidir.
2.       Konularınız edebiyat, güncel haberler,genel bilgiler veya biyografi türünde olmalıdır.
3.       Yazılar 400 kelimeden fazla olmalıdır.
4.       Blogunuzda paylaştığınız bir yazınız var ise blogunuzda sitemizin linki bulunmalıdır.Alıntı yapılan tüm siteler kaynakça olarak belirtilmeli ya da alıntılanan yazıya bağlanmalıdır.
5.       Yazı ile ilgili resimlerin seçimi size aittir.
6.       Sayfamın linkini, kendi sayfa linkinde paylaşmayanların yazıları sayfamda paylaşılmaz.
7.       Yazım kurallarına dikkat edilmeden yazılan yazılar siteme konulmaz.
8.        Yazdığın yazıyla ilgili tüm yorumlara cevap vermelisin.

Merak ettiklerinizi ve yazılarınızı mail adresim yoluyla ulaştırabilirsiniz.

21 yorum:

  1. Henüz konuk yazarlık yapmadım
    Eğer olursa bir yazim göndereceğim
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda ki çalışmalar etkileşim açısından faydalı buluyorum. Senin içinde öyle olur inşallah kardeşim... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Furkan abi. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Bu yazınız arşivime ekledim :) güzel bir içerik üreterek blog sayfanızda konaklamayı düşünüyorum başarılar dilerim selen hanım :)

    YanıtlaSil
  4. Sistem güzelmiş ama kendimiz ekleme imkanımız olsa siz onaylarsanız daha iyi olurdu aslında a

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk paylaşım için başvuru şeklinde yapıyorum sonra bloguma yazar olarak ekleyeeğim :)

      Sil
  5. Konuk yazar olma fikri hoşuma gitti ilerleyen
    günlerde sizinel irtibata geçecegim

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir sistem inşallah başarılı olursunuz

    YanıtlaSil
  7. Selen hanım kadar güzel düşünmüşsünüz inşallah bö bol yazarınız olur saygılar

    YanıtlaSil
  8. Harika düşünmüşsünüz çeşitli bloglarda konul yazarlık yapabilirim

    YanıtlaSil
  9. hımm, bunu da söleriz yanii isteyenlereee :)

    YanıtlaSil
  10. Hiç yapmadığım bir olay ama :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir düşünce benim de aklımda olsun 👏👍😊🤚

    YanıtlaSil
  12. Hiç denemedim konuk yazarlık. Bu konuda da bir şeyler yazabilirim belki.

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)