KİRAZ ÇİÇEĞİ BUTİK NEDİR KİMDİR ? - WHO IS CHERRY FLOWER BOUTIQUE ?

 

     Merhaba bu aralar bayadır bir planım vardı uygulamaya sokamadığım artık yazayım dedim şu yazıyı yazmadan önce bir halinizi hatrınızı da sorayım değil mi nassınız 😊

     Bu aralar çok yoğun günler geçiriyorum ev taşıma yerleşme iş okul derken bloğu ihmal etmemek için taslaklardan yazılarımı sizlerle hep paylaştım. Artık benim ve blogumunda bir youtube hesabı var biliyorsunuz abone olabilirsiniz hemen buraya bir link bırakıyorum tık tık tık

     Evet güzel bir günün sonunda geldik yazının aslına bugün size bir butikten bahsedeceğim. ‘’Kiraz Çiçeği Butik’’. 



      Bu yazıyı yazacağımdan kendilerinin haberi var. Kiraz çiçeği butiğin tasarımcısı Dilan Uludağ’dan bahsedeceğim sizlere. Minik ama büyümeyi hedefleyen bir butik. Yazıda ilerlemeden önce hemen buraya bir instagram butik sayfasını bırakıyorum. İnceleyin derim. Tıktık tık

       Butiğin aynı zamanda youtube hesabı da mevcut hemen ona da bir tık ile abone olabiliriz destek tam destek olsun 😊 link için tık tık tık..


     Gelelim artık kiraz çiçeği butik sayfasının tasarımcısı Dilan Uludağ’a.



      Dilan 07.01.1995 yılında İstanbul’da doğdu. Sevenleri ona diloş der genelde bende dahil 😊 bu detayı geçiyorum şimdi evett.

      Lise öğrenimini İstanbul’da tamamladı. El işine çok küçük yaşlarda başladı ve kendini bu alanlarda geliştirdi. El işi dergileri ve videoları izleyerek geçirirmiş küçüklüğünü. Küçüklükten gelen bir hayali olan ürünlerini tasarlama sevdasına şimdi kavuştu ve butik sayfasını 24 ocak 2020 tarihinde açtı. Tek başına çalışıp siparişlerini hazırlıyor.

     Bu alanda gelişmek istediğinden sürekli kendini yenilemeyi seviyormuş. Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olduğunu belirtti Dilan. Sizlere birlikte yaptığımız sizlerin yerine benim dilana sorduğum sorularla bir röpartaj oluşturduk. Aşağıya videonun linkini bırakacağım. Bakın derim.


  

        Dilan şiir okumayı ve kitap okumayı çok seviyormuş.  El işi dışında yaptığı iki şey genelde şiir yazmak ve kitap okumak. El işi dışında uğraştığı birde işi var elişini hem hobi olarak seviyor hem de yaparken mutlu oluyor. Denizi çok seviyor . Beykoz ve Sarıyer en sevdiği iki yer. Farkındasınız ki denize sıfır iki yer burası😊

       Taklitler yapmayı sever ve çiçekli her ürüne bayılır çiçek hastası bizim kız. Fotoğraf çekilmeye bayılır.  Doğum günü gibi özel günlerin kutlanmasını hiç sevmez. Fotoğraf çekilmeye ve çekmeye bayılır.

       İleride işletmeye dönüştürmeyi hedeflediğini söyleyen Dilan yükselmenin de peşini bırakmayacağını söylüyor.

      Dilan' a hayatında başarılar diliyor güzel güzel yükselişler diliyorum.


Desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar şimdiden teşekkürlerrrr sizleri seviyorum 😊

 



youtube röpartaj videomuz : https://www.youtube.com/watch?v=-fSfoyuHgKE&t=165s

2 yorum:

  1. hayırlı bereketli bol kazançlı ve keyifli olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah çok teşekkür ederim desteğin için :))

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)