YİNE Mİ MİMLENDİK

Merhaba değerli okuyucularım, destekçilerim :)
Yine mimlendimm evet mimleyen arkadaşımın yazısına
buradan bir tık tık :))
Arkadaşımın duvarına girip yazıya baktıysak evet
şimdi sıra bende arkadaşlar :)
sorulara geçelimm ..

Hangisini tercih edersin ? Uçabilme yeteneğinin
olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi
mi ? Neden ? 


Kuşlar kadar özgür olmayı kim istemez yani
arkadaşlar... :))


Hangisini tercih edersin ? Sonsuza dek etrafının
kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil
hayvanlarla mı ?  Neden ?


YAni bu soru bana sorulmaz. :) Tabiki de her yanımın kitaplarla çevrilmesini isterdimm ayy çok güzel değil mi ya her yer kitap, kitap ve yine kitap :))


Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip
olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı ? Neden ?

Ay bu soru olmadı şimdi ya :( Biraz düşüneyimm hımmm... Sanırım ayaklarımın büyük olmasını isterdim zaten ayaklarım küçük biraz büyük olsun ya :))



Hangisini tercih edersin ? Geriye kalan hayatının
tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve
içmeyi mi ? Neden ?

Bir Karadenizli asla çaydan vazgeççmezz :)



Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kurumu
yoksa köfte patates mi ? Neden ?


Bizim evde pilav kuru yemeyeni vuruyorlar arkadaşlar :))


Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi?
yoksa sınırsız kokoreç mi ? Neden ?


Bu mimi kim başlatmıştı bilmiyorum ama yemeği
çok seviyormuş :) Bu soru en sevdiğim yemekten
bahsediyor. Her gün verseler her gün yerim
tabi ki de kokoreçç :)))


Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?


Ya bu çok değişik.. Ölüm nereden geldi arkadaşım -_-
Sanırım ben nasıl öleceğimi bilmek isterdim.
Ona göre hazırlıklı olurduuk :)


Hangisini tercih edersin ? 500 yıl gelecekte
yaşamayı mı yoksa500 yıl geçmişte
yaşamayı mı ? Neden ?


Ben 500 sene öncesine gider orada yaşardım.D
ünyada 500 sene öncesine yer kalmadı  bence o kadar dayanacak bir ömrü yoktur benim fikrimce.


Hangisini tercih edersin ? Her yıl yenilenen tek
seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli
sınırsız uçak bileti mi ? Neden ?


Bu şuan tam benim sorum oldu yurti çinde geçerli sınırsız uçak bileti olsun. Antalya'ya gider Antalya'dan sevdiklerimi yanıma alırdım :)) Okuyan kişi sen anladın onuuu :)))


Hangisini tercih edersin ? Daha çok
dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ?
Neden?


Ben hem konuşur hem dinlerim bana farketmez. Hayatta konuşmayan ve sessiz kalandan korkkceenn :))

Ama mimleyecek insan bulamadımmm herkess
yapsınn hepimiz okuyalım yapanlarda yorum atsın
girip okuyayımm hepinizee iyi eğlencelerr :)))
 selen yıldırım

26 yorum:

  1. merhaba.bende bugün bu mimi cevapladım.cevaplarkende zorlandım.çok keskin uçlu seçenekler var:)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlış cevaplar olmuş :) bu arada bende Antalya dayım selam 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa antalya çok güzeldir bende uzun süredir orada yaşamıştım :)

      Sil
  3. Harika bir mim olmuş keyifle okunuyor mim yazıları. Paylaşımın için teşekkür ederim. Banada beklerim. Bakın:Bu blogda Şiirler ve güzel sözler var, keyifle söz okuyabileceğiniz bir blog davetlisiniz.
    Güzel Sözler

    YanıtlaSil
  4. merhaba çok güzel cevablar olmuş keyifle okudum emeğine sağlık sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Harika bir mim yazısı olmuş keyifle okudum

    YanıtlaSil
  6. Zor sorulara harika cevaplar... döner kokoreç konusunda hemfikirim.

    YanıtlaSil
  7. ha haaaa sen hep ne minnoş yazıyon ki yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Salam. Davetinize icabet edip geldim😊 Bloğunuzu çox beyendim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Tanıştığımıza memnun oldum.💐

    YanıtlaSil
  10. Keyifle okudum blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler Ben de sizi takipteyim

    YanıtlaSil
  11. Hahaha :) Selen hanım cevaplarımız neredeyse taban tabana zıt gitmiş.. haha .. bu mim'de benide sobelediler.

    YanıtlaSil
  12. Bu mimler çok eğlenceli oluyor
    Hatta bu ay 3. Mim geldi bana Şubat ayı mim ayı diyorum

    YanıtlaSil
  13. Pilav kuru yemeyeni vuruyorlar mı 😉

    YanıtlaSil
  14. Çocukken dönerciye gittiğimizde kuru pilav diye tuttururdum ben de :) Sonradan değiştim ama yine de favorimdir kuru pilav ♥

    YanıtlaSil
  15. Kırmadığınız için teşekkürler selen hanım zevkle okudum saygılar.

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)